اس ام اس هاي عاشقانه احساســي ♥♥

كلبــ ــــ ـــ ــه عشــ ـــ ــق

جملات عاشــــــقانه زيبـــــــــــا و احساســـــــــي ♥♥

اس ام اس هاي عاشقانه احساســي ♥♥

اگر من شاعرم شعرم تو هستي!  اگر من عاشقم عشقم تو هستي!

اگر من يك كتابي كهنه هستم !

بدان زيبا ترين برگش تو هستي ♥

.

.

.

.

اگه يه خودكار داشتي كه فقط اندازه يك جمله جوهر داشـــت !

باهاش چي مينوشتي ؟

.

.

.

.

راز دل با كس نگفتم چون ندارم محرمي !

هر كه را محرم شمردم عاقـــبت رسفا شدم !!!

راز دل با آب گفتم تا نگويد با كســــي

عاقبت ورد زبان ماهي دريا شدم .

.

.

.

.

ميدونيد چرا خدا به همه دوتا دست.دوتا پا.دو تا چشم داده اما فقط يه دونه قلب داده ؟

براي اينكه بگردي اون يكيش رو پيدا كني !!

.

.

.

.

گويند به هر چه بخندي سرت مي آيد ...

خدايا ؟ به به كدام تنهايـــــي خنديدم ؟!

.

.

.

.

ميگن هر وقت دلت واسه كسي تنگ شد !

نگاش كن!

اگه پيشت نبود صداش كن !

اگه نشنيد دعاش كن !

.

.

.

.

از سرد شدنم گلايه نكن !

سرد شده ام تا تو در كنارم نسوزي ....!

.

.

.

.

ازم نخواه با تو بمونم/تو هيچي از من نميدوني/ اگه بگم راز دلم رو/ توهم كنارم نميموني

.

.

.

.

خدايا !

انكه در تنهايي تنهاييم تنهام گذاشت !

توهم

در تنهايي تنهاييش تنهاش بزار ♥♥♥

.

.

.

.

نپرس چرا سيگار ميكشي ؟

بپرس چي ميكشي كه انقدر سيگار ميكشي ... !

.

.

.

.

خاكستر سيگارم را به تو ترجيح ميدادم ..!

چون اون حنجره ام را به آتيش كشيد !

اما تو وجودم را

.

.

.

.

روانشناسي عشق :

در چه مكان هايي بوسيدن را ترجيح ميدهيد ؟

1. لب دريا ؟

2. كوهستان ؟

3.جنگل ؟

4. داخل ماشين ؟

5. وسط كوير ؟

6. پشت بام ؟

7. نيمه شب داخل كوچه خلوت ؟

8. يكي از اتاق هاي محل كار ؟

بگو تا جوابشو بگم ؟؟؟؟؟؟؟؟

.

.

از اينكه براي دريافت جواب تست خود صبر كرديد متشكريم هر كدام از گزينه ها را انتخاب كرده باشيد

به اين معناست كه آدم بي حياي هستيد كه در چنين مكانهاي نامناسبي حاضر به بوسيدن هستيد ....

خجالت بكش! برو خودتو اصلاح كن .

.

.

.

.

آسمون رو ستاره زيبا ميكنه! باغ را گل!عشق را محبت!چشم را اشك!

و دل من را ياد تو ♥♥♥

.

.

.

.

به يادتم حتي اگر قرار باشد شبي بي چراغ در حسرت يافتنت تمام دنيا را قدم بزنم ♥

.

.

.

.

خدايا هركس به يادم هست به يادش باش !

اگر كنارم نيست كنارش باش !

اگر تنهاست پناهش باش !

و اگر غم داشت تو غم خوارش باش !

.

.

.

.

به يادت هستم اما هيچ شاهدي ندارم !

جر كوچه پس كوچه هاي خلوت دلم ...♥♥♥♥

.

.

.

.

اينجا راديو دل است. صداي مرا از عمق "قلبم" ميشنويد !

اين يك SMS  نيست / يك احساس پاك است كه ميگويد :

عزيـــزم دوستت دارم ♥

.

.

.

.

ستاره ها با اين كه خيلي دورند ميشه هرشب ديدشون !

كاش توهم ستاره بودي !!!

.

.

.

.

خيلي سخت اســـت كه تو باشي !

من باشم !

ولي قسمـــت نباشد ♥

.

.

.

.

گفت بزن به افتخار پت و مت !

گفتم به خاطر اينكه خنده دار بودن ؟

گفت : نه! به خاطر اينكه تا آخرش با هم بودن !!!

.

.

.

.

انقدر دلم برايت تنگ شده است !

كه حاضرم خاطراتت را با تيغ روي رگ هايم نقاشي كنم !

تا با مردنم خاطراتت زنده شود .

.

.

.

.

كاش ميشد سرنوشت را از سر نوشت ♥♥♥

.

.

.

.

در صفحه شطرنج غمت !

شاه عشق بودمو با كيـــــش رخت مات شدم !!!!

.

.

.

.

ز گيتار شكسته طلب ساز مكن ...!

.

.

.

 

دوست دارم اسمتو با صابون رو ابر ها بنويسم تا وقتي بارون مياد همه 

كف كنن 

 .

.

.

.

فلك در دفتر عشقم قلم زد / چه روزاي خوشي داشتيم بهم زد الهي اي فلك چرخت نگردد

كه چرخت آرزويم را بهم زد

.

.

.

.

نگويم فراموشم نكن هرگز ..!

فقط گاهي به ياد آور (اسيـــري) را كه ميداني از يادش نخواهي رفت ! نخواهي رفت ! نخواهي رفت

.

.

.

.

كلاس اول بوديم 

كتاب رو باز كرديم تو صفحه اولش نوشته بود :

دزدي نكنيد !

نكرديــــــــــــــــــــــــم

تو صفحه دومش نوشته بود :

دروغ نگيـد !

نگفتيــــــــــــــــــــــــم

تو صفحه سومش نوشته بود :

به ناموس مرديم نيگاه نكنيــــــــــــــــــــــــــــد

نكرديـــــــــــــم

تو صفحه چهارمش نوشته شده بوووود :

رفاقت تائطيل !

كتاب رو بستيم !!!!!!!!!

بيسواد شديم ولي استاد رفاقت شديم !

به سلامتي رفقــــــــا ....!

.

.

.

.

الان بيمارستانم دكتر گفته تا نفست نياد زنده نميموني !

SMS دادم كه :

ببينم نفســـــــــــــــــــــــــــــــــم كجاســــــــــــــت ؟؟؟؟؟

.

.

.

.

سوختــــــــــــم خاكسترم را باد برد 

بهتريــــــــــــــــــــــن يـــــــــــــــــارم مــــــــــرا از يـــــاد برد ....

.

.

.

.

خواهي هر دو جهان در كف اقبال تو باشند ♥ 

خواهان كســـــي باش كه خواهان تو باشــــــند ♥♥♥

.

.

.

.

گويـــــــــــــند كه خدا هميشه با ماست !!!!!

اي غم نكند خدا تو باشــــــــــــــي

.

.

.

.

چرا غم ها نميدانند ! 

كــــــــــــه من غمگين ترين غمگين شهرم ؟

بيا اي دوست با من باش كه من تنها تريت تنهاي شهرم ..♥♥

.

.

.

.

دوستان بازم براتون ميزارم نظر يادتون نره ♥

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 20 دی 1392 ] [ 23:22 ] [ Hamid Reza ] [ ]